Robbie » Zakelijk: Pagina 5
Artikelen 41 - 50 van 56 in de rubriek Zakelijk

Zakelijk

Valkuilen en tips voor leidinggevende manager mijn kijk op

Valkuilen en tips voor leidinggevende manager

Een positieverbetering, promotie en hogere salarisschaal wil iedereen. Pas echter op dat je niet in een leidersrol terecht komt indien je daar (nog) niet geschikt voor bent. Menige topverkoper die tot… Management, 22-08-2012
Veel geld verdienen als zelfstandig handelsagent

Veel geld verdienen als zelfstandig handelsagent

Je werkt tot nu toe bij een fabrikant of groothandel, en weet alles van de markt en de producten. Op een dag komt je baan in gevaar, maar je kent wel een buitenlandse fabrikant, die nog geen afzet hee… Marketing, 10-11-2009
Verbeter de werksfeer door je chef te corrigeren mijn kijk op

Verbeter de werksfeer door je chef te corrigeren

De verhouding tussen manager en werknemer is niet altijd optimaal. Wat kun je er zelf aan doen als je regelmatig op gespannen voet met je baas staat. Hoe pak je zo'n kwestie met je leidinggevende op d… Zakelijk, 06-02-2012
Verhuur van bedrijfsruimte heeft voordelen maar ook risico's

Verhuur van bedrijfsruimte heeft voordelen maar ook risico's

Beschik je als onderneming of non-profitorganisatie, (noodgedwongen) over te veel bedrijfsruimte, dan kan het een optie zijn om tijdelijk die overtollige ruimtes te verhuren. Dat is vaak veel gunstige… Onderneming, 15-12-2010
Verkooptechniek: Benader de klant op basis van zijn karakter

Verkooptechniek: Benader de klant op basis van zijn karakter

Karakters kunnen we naar eigenschappen indelen. Klanten kunnen we dus ook globaal indelen op basis van karaktereigenschappen. Elk karaktertype reageert namelijk op een bepaalde manier en moet op de ju… Zakelijk, 07-03-2009
Verkooptechniek: Bezwaren en tegenwerpingen goed weerleggen

Verkooptechniek: Bezwaren en tegenwerpingen goed weerleggen

Het bestrijden c.q. ontzenuwen van tegenwerpingen en bezwaren van de klant, is in wezen de kern van het verkopen. Tegenargumenten en sceptische bedenkingen van de afnemer vormen eigenlijk het bestaans… Zakelijk, 19-06-2009
Verkooptechniek: Bij een nieuwe klant krijg je maar één kans

Verkooptechniek: Bij een nieuwe klant krijg je maar één kans

Zaken doen is mensenwerk. Vaak wordt de order gegeven door een stamklant die we al jaren kennen en waarmee we een goede relatie hebben opgebouwd. De contacten vinden dan dikwijls plaats in vriendschap… Zakelijk, 12-02-2009
Verkooptechniek: Hoe krijg je de juiste beslisser te spreken

Verkooptechniek: Hoe krijg je de juiste beslisser te spreken

Hoe krijg je als verkoper een afspraak met degene die het in dat bedrijf voor het zeggen heeft. Zoals het hoofd inkoop dat nooit tijd heeft, of de directeur/eigenaar die zich laat afschermen door zijn… Zakelijk, 18-02-2009
Verkooptechniek: Luisteren levert veel meer op dan praten

Verkooptechniek: Luisteren levert veel meer op dan praten

Luisteren tijdens het verkoopgesprek is belangrijker dan zelf praten. Wil je iemand overtuigen dat jouw aanbieding het wint van je concurrent, dan moet een groot deel van het praten bestaan uit het st… Zakelijk, 27-02-2009
Verpleegkundige uit BIG-register bij te weinig werkuren

Verpleegkundige uit BIG-register bij te weinig werkuren

Januari 2009 werden alle op dat moment bevoegde apothekers, artsen, verpleegkundigen, verloskundigen en fysiotherapeuten nog eenmaal voor 5 jaar ingeschreven in het BIG-register. Als je per 1-1-2014 e… Banen, 24-01-2010