Artikelen 21 - 30 van 56 in de rubriek ZakelijkZakelijk
Is "voor jezelf beginnen" niet de droom van elke werknemer? Als je uitsluitend jezelf wilt verhuren en nog geen grote bedrijfsplannen hebt, is het niet nodig een BV of firma op te richten. Je gaat in…
Onderneming, 08-03-2009
Een goede werkgever laat zijn personeel optimaal presteren en snapt dat de werknemers daartoe pas in staat zijn indien ze goed gemotiveerd zijn. Die motivatie lukt als medewerkers het gevoel hebben da…
Onderneming, 03-09-2013
Iedereen snapt dat een shirt met een verkoopprijs van € 29,90 in feite dertig euro kost. Maar we worden toch eerder verleid tot aankoop als de winkelprijs € 29,90 bedraagt. Daarentegen verkoopt een he…
Detailhandel, 23-05-2009
Om de aandacht te trekken van de consument, worden door winkeliers, supermarktketens, autodealers, reisbureaus enz. dikwijls onrealistische lokprijzen ingezet, zodat de klant de drempel van de winkel…
Detailhandel, 01-06-2013
ISO 9001 is een norm voor kwaliteitsmanagement. Zonder ISO 9001 certificaat kan een grotere onderneming eigenlijk niet meer. Het ISO-certificaat geeft immers aan dat het bedrijf voldoet aan normale ei…
Onderneming, 27-04-2009
Ook in zaken gaat het om mensen die elkaar moeten en willen begrijpen. Je kunt wel de goedkoopste zijn, maar als de klant jou de order niet gunt krijg je die opdracht echt niet, en toont hij jouw sche…
Zakelijk, 24-02-2009
Als u wilt dat de klant de volgende keer opnieuw een aankoop doet, dient u aan klantenbinding te doen. Dat doen detaillisten vaak met klantenkaarten en spaarzegeltjes enz. Maar klantenbinding kan ook…
Onderneming, 25-01-2009
Mond-tot-mondreclame is vooral voor de kleinere onderneming of zelfstandige ZZP-er, een effectieve en goedkope reclamevorm. Want objectieve positieve berichten die een potentiële opdrachtgever in zijn…
Marketing, 22-08-2013
mijn kijk op
Ongeveer 25% van de huishoudens is voor dagelijkse boodschappen min of meer tot één supermarkt veroordeeld. Voor de meeste Nederlanders is dat Albert Heijn. Binnen loopafstand is vaak geen alternatief…
Detailhandel, 06-04-2010
Goed en verstandig omgaan met personeel is een must, zodat je optimaal van je vakbekwame mensen kunt profiteren. Als je prettig en respectvol met medewerkers omgaat vinden ze het fijn in jouw bedrijf…
Onderneming, 04-02-2010